Verkkokaupan käyttöehdot

1. Yleistä

Bluevian Note on Suomen Ammattihieroja.fi (2535804-1) aputoiminimi. Verkkokaupasta vastaa Suomen Ammattihieroja.fi

Bluevian Noten yhteystiedot:

Bluevian Note | Suomen Ammattihieroja.fi

Siltakatu 17, 05800 Hyvinkää

[email protected] | 050 313 4303

Asiakkaiden henkilötietojen käsittelyä koskevat tiedot on annettu Bluevian Noten tietosuojaselosteessa, joka löytyy https://bluevian.fi/tietosuoja

Myydyn tuotteen perusteella suoritettavan palvelun voi suorittaa Bluevian Noten toimipisteissä Suomen Ammattihieroja.fi työsuhteessa, itsenäisenä ammatinharjoittajana, vuokratyöntekijänä tai muussa vastaavassa suhteessa toimivat terveydenhuollon ammattihenkilö.

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Bluevian Noten ja sen asiakkaiden välisessä sopimussuhteessa. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä noudattamaan näitä sopimus- ja toimitusehtoja.

2. Muutokset

Palvelun tarjoajalla on oikeus muuttaa yksipuolisesti tämän käyttäjäsopimuksen ehtoja. Voimassa olevat käyttäjäehdot ovat sivuilla olevat ehdot. Ostaja hyväksyy muutokset palvelua käyttäessä.

3. Henkilötiedot ja niiden käyttö

Ostajan antamat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Pakollisia tietoja ovat nimi, sähköposti, ostopäivämäärä, lahjakortin myyjän tiedot/tunniste, oston euromääräinen arvo ja muut tilaajan antamat lisätiedot. Palvelun tarjoaja ei luovuta tietoja ulkopuolisille, kuitenkin Palvelun tarjoaja varaa itselleen oikeuden luovuttaa Ostajaa, sekä tarvittaessa Käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli Ostaja tai Käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti. Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa vain, jos Ostaja on antanut tähän suostumuksensa. Ostajalla on Palvelun kautta oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Palvelun tarjoajalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

4. Ostajan/Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet

Ostaja ja Käyttäjä, mikäli ovat eri henkilöitä sitoutuvat noudattamaan tämän sopimuksen ehtoja. Ostaja sitoutuu tiedottamaan käyttäjää, mikäli erillinen henkilö, tästä käyttöehdoista.

5. Tilaaminen

Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi eikä tilausta voi enää muuttaa tai perua. Palveluntarjoajalla on kuitenkin oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Ostamalla verkkokaupasta Ostaja hyväksyy, että verkkokauppa saattaa lähettää ostajalle ja/tai Käyttäjälle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

6. Tuotteiden toimittaminen

Tilaukset käsitellään ja lähetetään automaattisesti ja toimitus tapahtuu Ostajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Ostajan kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio, mikäli toimitus venyy tai pyytää Käyttäjää tarkistamaan roskapostikansio, jos hän ohjaa lahjakortin suoraan Käyttäjälle. Palveluntarjoaja ei vastaa mahdollisista viiveistä toimittamiseen suhteen, eikä Ostajan mahdollisista ilmoittamista vääristä tiedoista. Verkkokaupasta ostetut lahjakortit ovat aina sähköisiä lahjakortteja. Mikäli Ostaja haluaa sähköisen lahjakortin tilalle ns. perinteisen pahvisen lahjakortin, on Palvelun tuottajalla oikeus veloittaa Ostajaa tai käyttäjää 10 € lisäkustannus, sisältäen postituskulut Suomeen.

7. Lahjakorttien voimassaoloaika

Lahjakortit ovat voimassa 6kk ostopäivämäärästä. Tuotteiden palvelusisältö sekä hinnat on esitetty kunkin tuotteen esittelyn yhteydessä. Palveluntarjoajalla ei ole velvollisuutta hyväksyä lahjakorttia maksuvälineenä sen voimassaolon päättymisen jälkeen. Mikäli Ostaja antaa lahjakortin eteenpäin toiselle henkilölle, on Ostajan vastuulla välittää tieto lahjakortin ostopäivämäärästä sekä voimassaoloajasta Käyttäjälle. Ostajalla/käyttäjällä on kuitenkin mahdollista tietyin ehdoin ostaa vanhentuneen lahja/sarjakortin palauttaminen, josta tarkemmat ohjeet kohdassa 8.

8. Vanhentuneet lahjakortin toimenpiteet ja kustannukset

Lahja/sarjakortti vanhentuu järjestelmässä 6kk kuluessa ostopäivämäärästä ja siirtyy järjestelmän arkistoon. Mikäli lahjakortti on vanhentunut ja siirtynyt arkistoon, voi Ostaja tai Käyttäjä halutessaan pyytää vanhentuneen lahjakortin palauttamista. Lahjakortin palauttaminen järjestelmään tehdään aina kirjallisen pyynnön perusteella ja tarvittavat tiedot lahjakortin etsintään ovat: lahjakortin sarjanumero ja ostopäivämäärä. Ilman näitä tietoja, lahjakorttia ei voi etsiä arkistosta. Lahjakortin palauttaminen järjestelmään maksaa 50 € ja tämä veloitus vähennetään suoraan lahjakortin arvosta. Lahjakortin palauttamisen jälkeen uusi voimassa oloaika on 3kk palauttamispäivämäärästä alkaen.

9. Maksaminen

Verkkokaupassa tilaus maksetaan ennen tuotteiden toimittamista ja maksuvälineinä toimivat Stripe palvelun hyväksymät korttimaksut, Epassi ja Smartum. Alle 18-vuotiailta on kielletty tilauksen maksaminen luottokortilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Stripe-palvelun kautta. Mitään korttitietoja ei tallenneta kaupan omaan järjestelmään.

10. Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

Mahdolliset erimielisyydet pyritään aina ensin ratkaisemaan neuvottelemalla. Asiakkaalla on kuitenkin oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta. Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html.

Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Bluevian Notea vastaan joko Bluevian Noten kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Bluevian Noten kotipaikan käräjäoikeudessa. Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Bluevian Note ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.

Päivitetty: 28.01.2024

Bluevian Note logo